GLÖMT LÖSENORD...

Så längesedan va det jag skrev några rader här, jag fick sitta och klura lite tills jag kom på mitt lösenord...
Mycket har hänt!
Bon har fyllt 3 år!
Han pratar mest hela tiden.
Freddie han växer så det knakar och han äter mat! Och mycket!
Häromdan delade bröderna bus på en hel vuxenpizza!
Hade det funnits mera hade de ätit ännu mer.
Bon va sjuk innan jul så det blev inte så mycket tid för julklappsköp och mat men julen inträffade endå med våran älskade släkt, massa mat, julklappar och jultomte.
En sen julklapp fick Bon, en ny stor säng.
som vi skulle ha köpt åt han till julklapp.

Lyckan var stor! Man kan vända på den så det blir en loftsäng men det ville inte lilltrollet. Stor är den, hela 90 bred, jag vill ha en själv och tänkte nästan sova i den nu i lördags när Bon sov hos morfar och mormor.

Trist grej, Bon behöver behöver mest troligt operera bort sina polyper, jag har inte mycket för sjukhuset här men det låter inte bra när han sover. Ska få en tid nästa månad och få "dommen".

Annars då? Jag jobbar för fullt och mår rätt ok.

Blir inte så mycket skrivet, men lite då...


Att pröva mina kläder, skor och väska är väldigt roligt enligt finaste Bon.

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Malin Näslund

Hanna har oxå opererat bort polyperna för några år sedan. Det gick bara bra men jag tyckte det va jobbigt när hon skulle iväg och sövas.....

Jag mår fint! KRAM

2011-01-12 @ 21:12:38
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/
Postat av: Marie Öberg

hahaha, söt-Bon med klackeskor och handväska ;)

2011-01-13 @ 22:26:16
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & gravid ★

Roligt att du bloggar igen =)



O tack, det känns jätte skoj att få en 3dje bebis =)

2011-01-16 @ 22:01:22
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Jenny Broberg

Äntligen lite action! ;)

Så söt Bon är!! hihi

Jobbigt att han ska operera sig,men det går bra ska du se! Kram från Strängnäs

2011-01-16 @ 23:28:14
Postat av: Therese

Har inte kikat in här på länge, men jisses vad stora killar du fått :-)

2011-01-26 @ 12:03:17
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0