Testade kläder

Har gått till birsta nu flera gånger, det är verkligen inte lång tar max 15 min!
Prova kläder är inte min starkaste sida...
Men nu har det faktist gått bra men blir sjuk stressad så fort nån börja fråga om det går bra eller tittar lite extra mycket.
Skumma huvudspöken jag har.
Det är ju detta med hur jag uppfattat mig själv med.
Jag har tom klippt bort storleken på alla mina kläder för att blunda hårt vad jag utsatt min kropp för.
Nu snart, förhoppningsvis snart har jag gått ned 40 kg och då återstår det ca 20 kg till så JAG får vara nöjd.
Men tillbaka till kläder.
Jag hade upp till storlek 56 på byxor och överdelar!
Det är galet stort, har prövat de nu och ja det ser ut som ett tält.
Nu senast idag kunde jag ha storlek 44 på Jeans!!
Och helt ofartbart, jag prövade en sååå snygg kjol i storlek 40 och tänka sig den va för stor!
Jag fick ta 38!
Vilken lycka!
Hade 56 eller 3xl på tröjor och jackor men nu har jag storlek 40-42 på tshirt och storlek 44 på jackor.
Jamen visst är det häftigt?
Det är helt galet men snart kommer jag få kunna ha bara storlekar under 40!!
Och jag har fått hätt iväg väldigt mycket, det känns väldigt bra.


Tröjan kosta 30 spänn!!!


Det är storlek 38 på den kjolen!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin Näslund

Du är jättefin!!

Javisst är det kul att shoppa kläder igen!!! :))

Skulle behöva mera pengar bara.....Kram!!!

2011-08-24 @ 21:32:35
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh, tack så mycket gulliga du!

Ja, visst skulle det finnas ett rejält klädkonto!

Kram!!!

2011-08-25 @ 12:07:29
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0