Mot 40 minus.

Nästa stora "delmål" 40 syns liksom lite runt hörnet.
Det känns som lite häftigt.
En grej.
En märklig grej...
Som uppenbarat sig för mig.
Jag har inte fattat hur stor jag blev tillslut.
Stängt av liksom.
Inte fattat att de varit jag i spegeln och på kort.
Börjar hitta mig själv, men det tar tid.
Härligt att jag har all tid i världen.


Hittade en underbar tröja på monki, " the inpossible just takes a little longer". Det stämmer så bra in på mig.
Njut av fredagskvällen nu.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja på Lotta, du är så duktig!!!

2011-08-20 @ 10:53:03
Postat av: Nettan

Vad duktig du är lotta o vilken snygging ;)

2011-08-22 @ 10:07:44
Postat av: Lotta

Tack Marie och Nettan!!!

2011-08-22 @ 12:35:17
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0