LITE STÖD, tack!

Jag är nog lite av den mest diskreta människa som finns enligt mig själv. Ja, så är jag så in i norden folkskygg, blir skraj och fånig när jag känner att det blir lite väl mycket folk. Vill gärna bara hä huvet lågt och hoppas att inte nån ser mig...
Ber väldigt sällan om nått men nu behövs det lite hjälp!
Jag har lyckats gå ned 15 kilo, det är mycket.
Dock har jag endå ofantligt många till att få bort. Det känns inte kul att jag kunnat låta mig själv gå upp så mycket.
Jag har under mitt liv tränat mycket styrketräning, mina ben är väldigt starka och jag klarade över 200 kg i benpress.
Sedan kanske det inte syns så mycket på mig att jag gått ned 15 kilo, vilket kan kännas piss det med.
Jag kommer dock fortsätta hela sommaren ut och ja hela livet med att först gå ned i vikt sedan hålla den.
Jag behöver lite,lite,lite pepp..



Det bästa i livet är att få mer tid att mysa med barna, här är Bon 6 månader.

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Marie Öberg

Åh, 15 kilo är bra gjort gumman!!! Har du lyckats med den bedriften så lyckas du nog få bort fler kilon!! Kämpa på, du kan om du vill :) !!!!!!!

Kram

2011-04-29 @ 00:38:01
Postat av: Lotta

Tack Marie! Ja, jag är på god väg! Kram!

2011-05-03 @ 08:57:38
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Jenny Broberg

Bra Lotta!!!!

Du är jätteduktig!! Tänk dig 15 mjölkpaket,det är inte lite det!! Jag vet hur det känns,en droppe i havet. Men vet du vad,för varje litet gram så börjar kroppen må så mycket bättre och du är närmre ditt mål! Bara man får in "verklighetsrutinerna",att man också får "unna sig" något istället för att avstå från allt. Mitt tips är att äta lite och ofta. Tänk 7-8 gånger om dagen :)Och du har ju den bästa sporren som man kan ha,dina barn! Att man känner att man orkar att vara med och leka på ett annat sätt ju mer man kommer i form. Och att de får ha en pigg och frisk mamma :) All lycka till dig kära Lotta,det är du värd!! Kram

2011-05-03 @ 12:18:39
URL: http://jennybroberg.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Tack Jenny! Kram!

2011-05-03 @ 15:54:38
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Malin Näslund

Du är jätteduktig Lotta, superbra jobbat!!! Ja man undrar varför man lägger på sig men det är ju sååå svårt att hålla igen. Jag tror jag börjar hitta min livsstil när det gäller kosten, det är ju ett livslångt brytande av invanda mönster.....Men vi kämpar på!!!!Massa kramar till dig:)

2011-05-05 @ 07:56:32
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack Malin, du är så klok! Kram!

2011-05-05 @ 20:20:08
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0