JAG ÄLSKAR DETTA VÄDER!

Jag är INTE nån stor idol av tokvärme.
Jag har fullkommligt njutit av detta milda väder vi haft nu en hel del dagar.
Mycket har hänt sedan jag sist präntade ner lite "lottahistoria".
Har varit på sjukhuset med Bon och han fick lämna massa blod till lite tester och det visade sig att han inte är alergisk mot pälsdjur.
Till min stora glädje kan vi äntligen utesluta det men en nära anhörig till Bon tyckte de skulle göra om provet...
Sedan va jag med han till Bvc och kollade öronen, de ser fina ut.
Detta är en begäran från dagis som tycker att han verkar höra dåligt...
Vi skulle få komma till nån hörselkoll och kolla närmare på det.
Sedan till Freddie.
Jag får bada han utan att han tokskriker!
Det är stort!
Osså idag är första dagen på väldigt länge som han inte tokgråter när han ska äta.
Det är också stort!
Men ännu större!
Han har senaste dagarna gått själv, utan stöd!
Plus lite mer tänder har kommit.

Osså får jag Buzza!
Denna gång är det Lovefilm!
Jättekul tycker jag som älskar film!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0