VÅRFLOD?

Det kommer bli en väldigt blöt vår.
All snö som ska smält bort.
Kan ju inte påstå att jag gillar våren.
Hösten är helt klart min årstid.
Vi har varit ute lite men då några familjemedlemar inte är helt återhämtade ännu från "magbesvär" så har vi hållt oss nära hemmet.
De är inte bara Freddie som gått ned.
Kent har gått ned massor.
Jag hoppas att de är helt över med alla sjukdommar nu.

Va tvungen och fara tillbirsta en sväng idag.
Köpa ny madrass till spjälsängen.
De fanns bara ett mått på dem vad jag kunde se och blev väldigt förvånad när jag kom hem och skulle bädda ned den i sängen..
Den var för stor...
Nu har vi en gammal IKEA-spjälsäng.
En sånndära "sniglar".
Den vi har kan man ha i 3 olika lägen och den som nu finns att köpa kan man ha i bara 2.
Personligen tycker jag att de bara behövs 2 lägen...
Handlade lite fler "ribbor"..
Vi hade "delat" på oss så Kent flanerade med Freddie inne på birsta och jag hade med mig Bon som gladeligen satt och sjöng "bä, bä så gott han kunde.
Det hörs att det är "bä, bä"....

Va tvungen att handla "apoteksgrejer", eller hur man nu ska säga...
Fast de bytt namn kommer nog jag säga apoteket ett bra tag till.

Märks att vi har varit sjuka.
Det är ett berg av kläder som måste tvättas.
De enda jag tvättade va Freddies kläder, när han bajja gick det helt igenom varje gång och flera gånger om dan.
En sak som vi tyckte va märkligt när Freddie va sjuk.
Han sov som vanligt på natten.
Fast magen "levde sitt eget liv", den bubblade och hade sig...
Så gör inte Bon när han är sjuk.
Han vaknar och skriker minst 1 gång i timmen....
Aja, dags att hänga tvättmaskin nr 2...
De är minst 4 maskiner kvar..

YES!
Jag fyndade 2 Jeans på birsta!
De hade kostat 700 kr st men nu kostade de bara 100 kr st!
Sånn rea gillar jag!

Som jag skev i förra inlägget, fast Freddie är liten som en fågelunge så är han väldigt glad och nöjd.
Och de är vi så glada för.



NjutarFreddie!


Gullet (nästan en måad sedan)



Förra veckan..Inte en tand då...nu har han 3 tänder...

PÖSS!!


Kommentarer
Postat av: jezz

Härligt att höra att ni är på bättringsvägen.. Måste ha vars en väldans pärs för er. Kram

2010-03-09 @ 08:19:13
Postat av: Malin Näslund

Skönt att ni är friska!

2010-03-09 @ 13:35:55
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0