EGEN TID!

Bästa presenten när jag fyllde år var två biobilljetter plus barnvakt!
Mina föreldrar kom strax innan tre och vi for strax efter.
Tog ett besök på toysRus och hittade ett fint memoryspel till Bon.
Sedan ner till "byn"
Åt så gott på Bite-Line, jag åt Lax och Kent kött.
Sedan va de bio för hela slanten.
Kom hem strax innan tio.
Min pappa som är helt klart bästa moffan fick först natta Bon, vilket är typ att lägga på täcket sedan sover han sött.
Sedan fick han "ta över" nattandet med Freddie som tydligen vägrade somna med mommo.
Men somnade fort när moffan "natta".
Så underbart skönt att komma hem till tystnad.

Imorgon...
Vi tar dagen som den kommer.
Njuta av barnen ska vi göra.

Nästa helg får ivarjefall jag lite mer egen tid.
Då blir det fest!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0