KARMA

Jag lovar dig.
Allt du gör mot andra kommer tillbaka till dig.
Oavsett om du gör gott eller ont.
Karma
Lite av min tro.
I går innan jag la mig ned för att sova var jag väldigt ledsen över att Freddie inte mår så bra.
Jag som inte tror på nått högre väsen var just då nära att bli kristen så jag kunnat be till gud att Freddie skulle vakan glad och nöjd imorgon.
Hann inte med det.
Bad inget.
Det behövdes inte.
Nått bra måste jag ha gjort för i morse hörde jag ett klingade, bubblande skratt från Freddie.
Inte det vanliga gråten.
Han har faktist mått bra nästan hela dagen.
En stund mitt på dan var han ledsen men sedan "bubbelpratade" han.
Men jag tror på min religon.
Karma.
Det du gör mot andra kommer tillbaka till dig.
Gott eller
ont.

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0