FREDAG OCH LÖRDAG

Det går bara bättre och bättre.
Men troligtvis kommer snart en väldigt nedgång, det brukar som bli det tillslut.
Varje dag förundras jag över hur vackra och fina våra barn är.

Själva jaget dvs jag...
Jag mår nog ganska bra.
Inte nått vidare bra svar.
en grej...
Vissa dagar har jag så vansinnigt ont i hela kroppen och fingrarna liksom "låser" sig.
Det är som nån sätter knivar i hela min kropp.
Jag är rätt bra på att bita ihop och se glad ut och klagar inte. Inte så mycket...
Nått som jag borde kolla upp.

Nåväl...
Igår byggde vi en koja av matbordet, en stor drake höll oss tillfång tills prins Bon vågade sig ut och hjältemodigt räddade oss.
Sång, dans och frukt blev belöningen.
Bon blev väldigt besviken när jag började plocka bort kojan för att duka till middag.
Ska bygga kojan med det lilla bordet nästa gång så jag inte behöver ta bort den.

Idag var det mathandling på G och som denna gång har jag planerat in hela januaris måltider!
Stort!
Idag handlade vi mat som ska räcka tills barnbidraget kommer.
Lite mjölk, frukt och färsk fisk kommer vi få köpa extra.
Bon äter massor av frukt.
Så nu ska det inte dra iväg allt för mycket med "matkostnaderna".

Igår såg vi en film och idag tittade vi på "stjärnorna på slottet".
Följer inte nått program på tv, fattar inte vitsen med alla "robinsson", Idol, danstävlingar och allt annat tråk som måste visas på tvn hela tiden.

Hit och dit...
Bon var så söt igår när han skulle sova.
Han satt i soffan och skrek "soppa", "banan", jag ska ha glass!
JAG SKA HA GLASS!
JAG SKA HA GLASS!
Vart ingen glass...
Tyvärr hjärtat mitt det blev välling.

Nu ska jag kolla runt lite...
Ha nu en underbart fin kväll och kram på dig som läser!


Bus...

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh kan du inte ta dig orken och skriva ut matlistan =) En hel månad! Haha jag kom på för fyra dagar den här veckan ;)



Antingen här eller FL =)

2010-01-10 @ 09:44:35
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0