BABELSIN; GUBBJÄVUL..

...är fortfarande förkyld, tog en hel näve apelsiner och nu sitter jag här vi dator och ska kolla om det är möjlig att antingen bli kurerad eller få en c-vitaminchock.
Har även en stor kopp ingefärsthe med citron och honung.
Gott är det så jag hoppas att det gör gott med.

Bon var i upplösningstillstånd bra precis när pappa Kent kom hem så då blev det bra igen.
Tutade i sig sin välling på 1 minut och toksomnade.

Appropå upplösas..
Det var en gång på IKEA-resurangen.
Vi åt köttbullar alla uton Freddie som låg och skrattade åt folk som gick förbi.
Vi satt mitt i liksom.
Runt oss satt det massor barnfamiljer med barn i Bons ålder.
Bon åt jättefint tills han blev mätt men hade några köttbullar kvar men jag såg på han att nu tänkte han kasta resten.
Jag tog hans tallrik innan katastroffen var ett faktum.
Bon börjar skaka och skrika.
Han blir så arg på mig.
Det blir tyst runt om oss, alla funderar typ vad blir nästa steg..
-Tror du han kommer explodera säger jag lite halvhögt till Kent och tystnade avbryts.
Kollar lite runt nån minut senare hur de andra barnfamiljen gör och överallt sitter föreldrarna och försöker vara så diskreta som de bara går när deras barn kastar nån sked eller häller ut vatten på bordet.
Det tycker jag är lite märkligt, gör de så hemma med?
Jag säger åt mina barn på samma sätt som jag gör hemma, hur ska de annars veta hur de ska bete sig när man sitter och tex äter?
Hur gör du som är förelder och läser detta?

Fast Bon varit så tjurig hela dan och Freddie mest velat krypa in i min mage igen så har vi lekt en massa.
Bon tycker det är väldigt kul att bygga med rälsen.
Jag satte upp ett gäng tavlor som legat i en hög.
4 nalle puh och 2 cars canvas satte jag upp på brödernas bus rum.
Bon blev väldigt mallig.
Puh är Bons stora idol.


Seriöst, det ser ut som Freddie har tre armar eller hur?


Undra om jag når?

Från dett håll då?

Hmmm

Äh, hittar väll på nått annat istället.


Bon dansar...

PÖSS!

 


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Njae jag tror hon har rätt ont men tolererar det bra ändå.

Mina går med 8,45-13,45 tis-tors.

Hua så fina bilder på bröderna bus=)

2010-01-20 @ 22:34:09
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0