INGEBARN+1 BARN+1 BARN=SÄNGEN FULL

Har ju verkligen tyckt de varit skönt att inte ha några barn i sängen nu några dagar. Bon somnar så bra med saga och skönsång från fadern.
Freddie har varit lite klurigare nu ett bra tag.
Sover till ca 1-2 för att totalvägra ligga själv så han har fått "komma över".
Men nu nån natt har sängen varit väldigt, väldigt stor!
Dåså....
Först kommer Bon ca 1 och en halvtimme senare ville Freddie inte heller sova själv.
Ganska mysigt men trångt!
Freddie fick sova på Bons arm, så underbart gulligt!
Plus att han fick en puss för när Freddie gråter tror Bon starkt på att krama och pussa sin lillebror så han ska bli glad.

Till nått helt annat.
Gah!
Om lite mer än 3 månader är det tänkt att Freddie ska börja på dagis.
Det känns lite konstigt faktist.
Bon var 1 år och 2 månader när han började.
Det är väldigt skönt att Bon är på samma avd som Freddie kommer till i en början.
Ska ha samtal på Bons dagis om nån vecka så då ska jag höra lite hur gamla de minsta varit och sånt.
Men det kanske är vanligt att barna börjar tidigt.
Ni som läser och är föreldrar när ska eller fick era barn börja på dagis?



Dansade Bon


Hitta Freddie, vaaart är Freddie?

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska många barn börjar ju vid 1 år, men våra har ju börjat senare. V vid nästan 2 år och N var 1,4.

Men skulle inte Kent vara pappaledig och hemma med barnen sa du??

2010-02-09 @ 16:52:46
Postat av: Marie

Ganska många barn börjar ju vid 1 år, men våra har ju börjat senare. V vid nästan 2 år och N var 1,4.

Men skulle inte Kent vara pappaledig och hemma med barnen sa du??

2010-02-09 @ 16:53:24
Postat av: Malin/majamelon

Vi hade ju tyvärr inget val utan Max började när han precis hade fyllt 1 år :S Eller tyvärr ska jag inte säga för Max har stortrivts på dagis sedan första dagen =) Tror det beror en hel del på personalen ;P det finns ju en anledning till varför jag åker 2 mil om dagen istället för granndagiset 300 meter härifrån =)



Det där med sängen känner jag igen. Max har sovit med oss ett bra tag nu. Och så har vi "lilla" Maja som alltid har sovit mellan oss ;P Hon kan breda ut sig kan jag lova :S

2010-02-10 @ 00:26:40
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Sara

Wilmis var 1år och en vecka.

Gick dåligt första 2 veckorna men sen stormtrivdes hon. =)

2010-02-10 @ 06:31:31
Postat av: jezz

fröken yrsa började på dagis när hon var 1.2.... de har gått bra tycker jag hon är på en bladad avd...



hoppas allt är bra med er!!



kram

2010-02-10 @ 20:42:18
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

Isabelle börja på förskolan på sin 1års dag.

Hon har älskar vara där från första dagen. Har gått kanon. Jag var mest nojig för hur de större barnen skulle vara med henne. Men det var så snälla så =)

2010-02-11 @ 22:04:52
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahaha tog faktiskt en stund innan jag såg honom =D



Eric var väl ca 1,2 och med nästa blir det nog samma, föds i Juli sen kanske börjar i sept året därpå kan jag tänka mig!

2010-02-12 @ 21:27:27
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Johanna K

Lucas va drygt 13 månader å tvillingarna började ett par vecker efter att dom fyllt 1år... Och det har gått bra, fast det kan ju alltid komma bakslag senare.

2010-02-24 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0