HALV SEX....

....som vanligt.
Morgonen börjar halv sex oftas här hos oss.
Men igår, lördag sov hjälten till 7!
För att sedan vilja och somnade genast kl 10 och vi vaknade inte förän 1230!
Det känns lite som en väldigt lång sovmorgon.
Kent hade varit på Sator och var väldigt, väldigt seg.
Han fick leka med barnen på baksidan medans jag tog bort lite snö på framsidan men av någon anledning ville alla vara med mig tillslut.
Det är så härligt med all snö som kommit, det har varit några dagar då vi fått stanna inne men med massor av lek och kul så går ju de dagarna fort med.
Bon är så underbar!
Varje morgon efter frukosten säger han.
-Nu vill jag dansa!
Så då är det bara att sätta på sotify och leta skön musik.
Vi ska köpa en diskokula så det blir ännu roligare.Tom Freddie kommer och ska dansa lite han med.
Fre-lör och idag har barnen fått leka ute en massa och det är kul så jag gillar fortfarande denna vinter.
Idag hade vi tom barnvakt så vi kunde fara till birsta själva.
Min pappa hade tom skottat av altantaket plus lagat Bons snowracer.
Härligt med händigt folk!
Yee, köpte några fler "ribbor" plus att vi drömmde oss bort till ett nytt sovrum inne på IKEA.
Inom en snar framtid kommer vi ju fa sovrummet för oss själva, dvs att Freddie sover i samma rum som Bon och då tänker vi fixa.
Vi gillar tapeterna som är i sovrummet.
Gillar att det är lite mörkt så det kommer mest troligt  bli lite "tusen och en natt" där inne.
De mesta möblerna som vi äger är ljusa så det kan bli bra men en kontrast.
Det är mycket vi vill fixa men har inte pengarna just nu.
Badrummet nere måste fixas nån gång förr eller senare...
Fåse hur de kan bli.
Jag gillar både färg men samtidigt vore det skönt med bara vitt.
Kanske det blir mest vitt och kanske nån mosaikbit i rött?
Drömma är underbart!
Jo, så har vi bestämmt att ta bort väggen vardagsrummet/köket.
Det kommer bli underbart och stort!


Här syns färgerna på väggarna och golvet, vi bytte rum så nu är det vårat sovrum. Barnen fick det större rummet istället.


Ja där leker en liten...

PÖSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0