WHAT?

Jag blir orolig.
Varför?
Loggade in på "föreldramötet", det är en mötesplats där föreldrar kan se vad som händer på deras dagis, vad de blir för mat mm mm.
Hittade en kalender för oktober, började glatt läsa.
Tänkte; Va kul att få veta lite innan vad hjälten ska få hitta på.
Men.
Alla barnens namn var med men inte Bons namn och en liten flickas namn var heller inte med.
Verkligen skumt.
Det kändes inte bra.
Fatta själv att läsa om allt kul de andra barnen skulle få göra och inget som ens eget barn skulle göra.
Och ännu värre, tänk om Bon kunde läsa och inte hitta sitt namn.
Som tur är kan han inte det.
Och endel kan nog tycka att jag gör en höna av en fjäder.
Men de tycker inte jag.
Hade inte klockan varit så mycket när jag satt och datade hade jag ringt och frågat.
Men gjorde det istället när jag lämnade Bon.
Hon jag frågade tyckte också att det var konstigt för Bon och den andra flickan var med på en lapp som de skrivet.
Bra.
Men jag tycker att de var slarvigt.
Onödigt.

Jag kommer alltid vara mina söners lejonmamma.

Till nått roligare!
Bon fick gå till dagis, han har fått åka i syskonvagnen de typ 100 meter vi har till dagis.
Det gick över all förväntan!
Han tog mig i handen och sedan gick vi bara.
Tog och tittade på en släpvagn och ett löv som inte ville ligga stilla på marken.
Bon var jätteduktig.
Det gick lika bra hem med, fast han var lite trött.
Släpvagnen var borta men vi tittade på en buske ett tag.
Ojjjjjjj, tyckte Bon.

Ta hand om varann och kom alltid ihåg.
Vad världen behöver är mer kärlek.

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0