MÄRKLIG...

.....dag.
Jo, det har varit lite konstig dag.
Ganska mycket grin ifrån Bon men jag har inte blivet irriterad eller nått.
Fast jag knappt sovit.
Jag älskar mina barn nått så vansinnigt men vissa dagar funkar inte.
Seriöst.
Alla som har barn vet väll vad jag menar eller är jag helt ensam om detta?
Dom där dagarna som jag enbart sagt nej i fyra timmar till Bon samtidigt som Freddie hållt full skrikkonsert.
När jag läser andras föreldras bloggar verkar jag rätt ensam, eller är det nått som ingen annan vill erkänna?
Är alla andras barn små änglar som bara ser söta ut?
Eller?
Vissa saker ska man bara säga till sina barn att inte göra, tror inte ett dugg på "fri uppfostran".
Osså fasen va jobbit det är att lyssna på Freddie när han sätter igång precis när man tror att han somnat.
Precis när jag och Bon ska gå ut.
Det spelar ingen roll vad jag gör när han börjar med sitt "missnöjeljud".
Många som tycker att man ska låta dem skrika lite, lufta lungorna....
Men om inte bäs ger upp?
Freddie gör inte det.
Vill han va med så blir det så.
Lilleman....
Aja...
De är bra vackra och fina mina barn.
Och så underbara.
Bon brukar lukta på Freddies huve, då frågar jag Bon; Luktar Freddie gott?
Hmmmm säger Bon och ler!


Igår va det ett himla liv på Freddie när jvi åt, sa åt han att vänta. Då somna han istället...


Besatt?


Yeee!


FINAST!

Visst har han blive långhårig?

PÖSS!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner igen mig jag! Vissa dar blir jag inte riktigt klok på Wilma. Hon gnyr och gnäller och låter missnöjd hela tiden. Och att höra det från 06.00 till 20.00 konstant kan göra vem som helst galen. Men som tur är det då andra dagar då hon ärhur glad som helst. Fast hon har väl dåliga dagar hon med som vem som helst...Hehe och just idag har hon en väääldigt dålig dag. Jag måste typ bära henne konstant annars gnäller hon...pustar

2009-09-08 @ 10:33:51
Postat av: Malin

Haha jag skrev grattis till prins Bon när det var Kent som fyllde år!!! Jag visste ju att inte Bon fyllde 2...vet inte vad jag tänkte med men grattis till Kent iallafall =D Får gratta Bon längre fram ;P



Vissa dagar kan man bli smått knäpp på barnen...Max har dagar när inget är bra. Bara gnäll och tjura heeela tiden. "vill du ha en banan?" Neeej, "Vill du ha en macka?" neeej...så kan vi hålla på i flera timmar...Han hänger i byxorna och jag får inte sätta mig ner någonstans :S

2009-09-08 @ 12:19:55
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag tror nog att vi alla är trött på gnälliga ungar ibland ;)

2009-09-08 @ 14:13:44
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: ★ Katta ★

söta pojkar =)

2009-09-09 @ 08:04:54
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ★ Katta ★

söta pojkar =)

2009-09-09 @ 08:05:07
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0