EN INSPIRATIONSKÄLLA!

Det är han verkligen min Bon.
Han tackar så mycket för alla fina kommentarer, jag läste dem för han och han bara log plus att jag fick en puss!
Så häftigt att få dela med sig lite av han som förgyller mina dagar.
Ok, visst är han jobbig och omöjligt tjurig.
Nån som tänkte på att han var väldigt röflammig i ansiktet?
Filmen var från maj och då hade vi fortfarande katten Lisa med oss och sådär såg Bon ut nästan hela tiden plus att han hostade mest.
Det gör han inte nu.
Åh, jag längtar så efter att Bon ska börja prata så jag förstår han.
Nu pratar han jättemycket men det låter som en blandning av "svenske kocken" i mupparna och Linus på linjen.
Visst enstaka ord säger han och han gör tecken som ingen vet va de betyder.
Vill så gärna veta vad han säger när vi sitter och tar igen oss några minuter, när hans röst är så len och mjuk.
Snart så?

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Malin

Han har nog lärt sig Max språk...dom kanske pratar så med varandra och förstår hur bra som helst ;P

2009-09-16 @ 11:13:14
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Snart kommer nog fler ord och meningar =)

Det är så härligt att höra dom prata!

2009-09-19 @ 16:05:13
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0