BRA!

En bra dag.
En bra storebror.
En bra lillebror.
Japp!
Fick lite gjort innan vi gick de ca 100 stegen till dagis för att hämta hjälten.
Det är massor som ska fixas med.
Både inne och ute.
Men tänker såhär att bättre att fixa ute innan snön kommer.
Ska gräva upp lite jord runt huset och klippa ned lite grenar på träden.
Sedan måste vi isolera fönsterna.
Vill så gära göra om toan nere, men det kommer kosta för mycket.
Ett rött badrum skulle vara fint.
Med rostfritt handfat och toalett.
Är så trött på vitt, vitt, vitt....
Så tråkigt med vitt.

Jajustja...
I brist på batteri i kameran använder jag min z550i sony ericsson mobil.


Jag och Bon

 

Min hjälte!


Jag och Freddie

Försökte ta en bild på bröderna bus....

Det gick väll bra....aja, de är så fina!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

Fina bilder.

2009-09-16 @ 07:54:17
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Åh, vad synd att jag missade er då!!!

Jag är inne i min vitaste period någonsin, vitt,vitt, och lite lila...

Hoppas allt är bra med er!

Ha en trevlig helg och krama prinsarna från oss!!!

2009-09-18 @ 15:26:39
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0