SNART ENSAM.....

Kent ska fara till England så jag blir solo några dagar.
Eller inte sådär jätteensam, bröderna bus ska hålla mig sällskap.
Bon ska få sova och vara med moffan och mommo lör och sön.
Det känns alltid svårt att vara från kärleken men det behövs ibland.
Mommo har redan planerat in pepparkaksbak och lite andra kuliga saker.
Det är så underbart!
Mommo är en av fyra som Bon delar med sig av sina goaste pussar, jag behöver väll inte nämna vilka som ligger högst på pusslistan?
Tror att jag ligger rätt bra där i toppen....
Så söt han är när jag hämtar han från dagis osså får jag den där underbara "hejvadjagsaknatdigmammapussen".
Mycket som inte Bon kan ännu men han kan det viktigaste.
Att pussas och kramas.
Han har tom ett eget ord för det.
löööv!
Passar ju bäst!

Nu några dagar har Bon vaknat överdrivet tidigt, dvs strax efter 4!
Plus att kungen av powernap, dvs Freddie inte sovit alls medans Bon varit på dagis.
Det är väldigt krävande och påfrestande att vara vaken, pigg och glad from 400-2100.
Testa nån gång vet jag.
Ska faktist gå och lägga mig efter jag tvagat mig.
Så det blir inte mycket mer för idag men lite vart det!

Middagsvila häromdan....


Pappa Kent köpte en fin leksak till Bon!


Så jäkla mallig han är över den!

Ser han en drake, tro?


Jajustja, såg att " Buddy Holly" skulle hit till stan och blev sugen att gå.
Fem minuter senare ringer mamma för att "kolla läget" och jag säger det bara sådär.
Hon tyckte de var en toppen ide och skulle genast fixa.
Hon och moffan skulle ha sönerna så det är bara att få må lite gott för några timmar.
Älskar dem så mycket!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ååh en sån där dammsugare har jag letat efter, vet att dom hade på barnens hus förut men inte när jag har kollat.. Bara rosa som känns för plastiga. VART har han köpt den?? =D Och städvagnen var ju bara för cool! Nästan så att jag vill ha den själv ;)

2009-10-28 @ 22:35:09
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jag gillar Bons sovstil!

2009-10-29 @ 11:29:59
URL: http://vbs.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Jag är också sjukt sugen på att gå på Buddy Holly ;)

2009-11-03 @ 10:12:19
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0