SJUKSTUGA

Jag mådde bra, ja nästan toppen när jag klev upp i morse.
Men inte Bon.
Inte Freddie.
Nu har jag börjat fått ont i halsen och det kommer bli en tidig kväll
Det blir ju lätt så när man ska ta hand om sjuka barn, man åker dit själv.
Bon vet jag inte riktigt vad han har för fel.
Han hade lite feber, men inte mycket.
Men hostat hela dan när han varit vaken.
Och då menar jag verkligen hela tiden.
Inget uppehåll.
Fast han har kunna fått ro och sovit.
Hoppas han sover nu hela natten.
Hittade Freddie imorse och han var jättesnorig i näsan och geggig i ögonen men glad som bara den var han.

Jag blir så less på att aldrig ha några pengar.
Jo, pengar har jag men inga som jag bara kan slösa bort på struntsaker.
Varje slant måste vändas och vridas på.

Nä...
Några bilder!

Sur

Glad

Bröderna bus

 

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga bilder på busarna =D

KÄnner igen det där med pengar =( Fast jag hade sparat ihop nästan 1500 kr från kort som jag har sålt de sista månaderna så jag handlade rumpan av mig igår på en scrapmässa =D

2009-10-04 @ 12:29:31
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Samma med pengarna här med, det känns verkligen trist.

Nu har ju min karl jobbat i Norge så visst har det blivit lite extra klirr i kassan, men annars är det tight.

Laxen lät god som du åt idag, tell me more :)



KRAM

2009-10-06 @ 21:00:57
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Kikar in och önskar er en trevlig helg =)



Kram

2009-10-09 @ 10:27:43
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0