(H)ÄLG!

Japp!
Fredag imorgon, trevligt värre!

Bon var så underbar igår!
Han vet att han ska tvätta händerna både innan och efter han ätit.
Jag gick före han när vi ätit klart men jag ser i ögonvrån att han sticker åt andra hållet.
Gör inte nån stor affär av det utan fortsätter in till toan för jag vet att han kommer när jag ska kissa.
Mycket riktigt!
Gissa?
Han kommer på sin blå sparkpolisbil, kör fint mellan alla barnvagnar och in till toan fö att tvätta händerna, ler som en sol och kör iväg när allt är klart!
Så underbart gullig han är!
Har gjort ett expriment här hemma, han är väldigt för att vara i lådor på dagis.
Tog faktist bort skohornen till alla lådorna för några dagar sedan och inte vet jag om det är slump eller så kommer det hända imorgon men han har inte rört de lådorna, ännu....
Och sedan tycker de att han klättrar som bara den på dagis men här hemma har han coolat ned sig på den fronten.
Det är faktist väldigt mycket som han bara slutat tvärt med.
Tror lite att han gör alla de där sakerna för att få uppmärksamhet.
Vet att det kan vara svårt i en stor barngrupp att få samma uppmärksamhet som hemma där Bon bara delar den med Freddie.
Bäst här hemma tycker han det är när han får sitta vid bordet och rita, pyssla eller lägga lite pussel.
Osså gillar han att kramas såklart!

Men just nu är det frid och fröjd men hur länge?
Vi lever i nuet och njuter för stunden tycker jag!

Bröderna bus!


Det ska börjas i tid att läsa ikeakatalogen!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det roliga är att vi har exakt en sådan stor, så det skulle ju passa perfekt =D Måste nog åka dit en sväng idag!

2009-10-30 @ 07:49:37
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: johanna & hannes

Ahhh dom var väl superfina bröderna bus! Och så jädra glada!!! Härligt med ungar, fast dom kan göra en riktigt gråhårig vissa dagar!

Vi kommer och hälsar på nån dag... =)

Kram Johanna

2009-10-30 @ 10:33:45
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Klokt att leva i nuet och njuta!



Kram

2009-10-30 @ 22:56:40
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0