FRISK?

Hahahahaaha, ja så pass friska som vi kan vara.
Nuså.
Vi var till BVC igår, Freddie fick vaccin och Bon fick ta näsprov plus remiss till sjukhuset.
Sedan tog vi pussen som gör reklam att gå var tioende minut. Vi fick av någon anledning vänta en halvtimme?! Visst är det märkligt?
Bon var mest duktig, han satt i mitt knä och väntade på att komma in till labbet för att ta prov.
Vi åkte till MAX för att äta.
Bon åt upp mormors lökringar sedan tyckte han att vi var färdiga.

Jag vet inte vad som försigår i mitt huve, känner mig verkligen osäker på allt jag gör. Plus en sak som jag kommit på, varför kan man inte räcka ut en hand och visa vänlighet?
Så många sura människor det finns.
Vet ni inte hur ett litet leende kan göra så mycket.
NÄ, det vet ni inte.
Och varför bara tänka bakåt på gammalt skit när man kan tänka framåt?
Nä, va sur och eländig.
Ja, va det.


PÖSS OCH KRAM!!

Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Hej! Hittade åt dig här i bloggskogen =)

Har min dotter på Bon´s avdelning min lilla Izabelle =)

Hur är det med er? Har inte sett er på länge på dagis.

Klottra gärna ner en kommentar om du vill i min blogg.

Ha en underbar kväll =)

2009-10-21 @ 19:01:25
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0