HJUL

Hjulen på syskonvagnen krånglar mest hela tiden, det är sånna man måste pumpa.
Men nu testar vi med ett fyrtal hjul som inte behövs pumpa.
Nu väntar vi på hyfsat väder bara.

Freddie är riktgt sjuk nu.
Men han visar upp sitt härliga humör endå.
Han fick en ny gåstol som han gillar skarp!

En sak som jag funderat på en massa.
Det är ju det här med när barna skriker.
Jag och Kent har provat både att vänta ett tag och komma direkt när de börjar skrika.
Och för oss funkar det senare.
Ingen av barnen är några "skrikisar", de vet ju att vi kommer när de behöver någon av oss.
Inte heller några problem när de ska sova förutsätt att de är friska.

Osså detta med Bon.
Han blir jobbig en stund varje dag, har kommit på att det är när han blir trött och inte vet riktigt om han ska vara uppe eller lägga sig.
Det som är bäst med Bon är att han istället för att sparkas, slåss pch bitas som jag sett att andras barn gör så väljer Bon att kramas, pussas och mysa istället.
Jag får alltid en kram och en puss när jag hämtar han från dagis.

Njutardags!

PÖSS!

Nu ska jag kramas med Bon!


PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0