DAGEN EFTER.....

.....................igår.

Oj, va trevligt vi hade det igår!
Och va fina presenter Bon fick!
Lite fick Freddie med.
Osså tom jag!
Min mamma kunde inte låta bli sa hon.

Bästa presenterna var nog endå bodgården som Bon fick av mig och Kent, plus snowracern som moffan kom med. Bon skulle åka på den inne!
Filmerna var toppen de med!

Men mest av allt var nog glassen bäst!


Så nu har vi en 2-åring här i huset.
En fin och vacker 2-åring!
MIN!
Moffan som såg han förra veckan tyckte Bon hade som växt om sig på nått sätt.
Och det stämmer verkligen.
Bon har vuxit 4,5 cm på två veckor!
En cm till så är han precis 90 cm, endast 75 cm kvar så har han vuxit från mig!
Men det märks att han vuxit, han har haft det svårt att komma till ro på kvällarna.
Som tur är vi två och vi byter av.
Ivarjefall jag blir lite less när det tar ett tag för Bon att sova men oftast är det något som inte känns bra för han så innan jag tar "över" får Bon vara uppe ett tag, kollar blöja ger han lite vatten, fixar till sängen...
Sedan brukar det inte ta allt för lång tid för han att sova.
men ikväll vart det lite väl länge.
Strax efter 19 gick Kent och nattade.
1945 trodde Kent att Bon somnat.
Icke!
Fixade lite med Bon sedan la jag mig med han.
Klockan hann bli 2045 då han sov!
Men nu hoppas jag att kl inte är strax innan 6 när han vaknar....
Kan ju inte va lätt att växa sådär mycket på kort tid.
Fötterna är stora med.
Han har st 26 på höstskor och jag köpte 27 på de han ska ha nu i vinter.
Men vette katten om han kommer kunna ha dem.
Det ska ju vara  yllesockor och sånt på fötterna med.
Inte konstigt att han har stora fötter, jag har st 41!

Här kommer lite trevliga kort!



Öppnar presenter...


Ville med all rätt ta en liten filmpaus...


Åker....



Glass!


Släng-PÖSS!

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Vaaaa? Storlek 27???? Vincent som är dryga året äldre har "bara" 26 i vinterskorna och ändå dryga centimetern tillgodo... Storkillen riktigt det där!

2009-11-26 @ 23:30:44
Postat av: Lotta

Jag fattar inte heller.

Mätte senast idag och foten är 16 cm.

Kanske växer fötterna hans istället för att han pratar...

2009-11-27 @ 20:22:09
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0