UNDERBAR DAG!

Började  på bästa maner, Bon sov till 6!!!
Helt underbart!
Med sovmorgon och allt var jag väldigt pigg ett tag ivarjefall.
Satt och ammade Freddie och Bon kröp upp brevid oss och hade lite funderingar, som jag tror jag svarade rätt på för han lutade sig mot min arm och såg väldigt nöjd ut.
Det blev väldigt knöligt för Bon att sova midda, han var trött men väldigt pillinarisk. Att Freddie överhuvudtaget kunde sova är helt obegripligt, så som Bon lät och hade sig.
Efter 15 minuters pussande och kramandes så tvärslocknade han äntligen.
Sedan när vi alla sovit klart och ätit mellis så for vi hela familjen till drakborgen.
Jag hade målat upp skräckscenariet i huve.
Bon borta när vi kommit dit plus att Freddie skulle skrika sig igenom hela äventyret.
Vilket inte alls hände.
Bon sprang som en skogstokit trollunge, åkte rutchkanan typ 1000 gånger och Freddie sov sig igenom hela roligheten.
Nått som störde mig lite var att det kom mycket äldre barn till "minidrakborgen" hela tiden och de leker som på ett annat sätt än mindre barn och deras föreldrar verkar inte bry sig att de nästan sprang över de små barna. Märkligt...
Aja...
Så nu vågar jag åka till drakborgen helt själv med mina söner, fast det vore ju trevligt med sällskap..=)
Fick tidningen vi föreldrar häromdan och de hade listat upp 50 saker du kommer va med om som förelder. Nått de hade missat är att ivarjefall i min plånbok ligger det rabbatkubonger som enbart är till att köpa blöjor för hela 430kr.
Är säkert inte ensam att få blöjrabbatt hela tiden...
Plus att överhuvudtaget hinna med att läsa Vi föreldrar innan ungarna äter upp tidningen var heller inte med....=)
Pappa tyckte vi hade tagit lite bilder på Freddie, här kommer nån till....
Ja, så blir han ju 2 veckor idag, bara en sånn sak!

Min underbara!


Ahhhgooo säger han...=)

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Gud vad söt han är!!!

2009-05-22 @ 19:34:13
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Han är vväldigt lik Bon! Så söt! undra vad han försökte tala om på nedre bilden. hihi...

2009-05-26 @ 21:21:20
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0