SNART VARDAG IGEN.....

.....oki, det är några dagar kvar tills Kent börjar jobba men det börjar kännas redan nu i magen.
Sedan är det jag som är med mina söner mest, det kommer bli tufft.
Det som verkligen är skönt är att både Bon och freddie sover, gärna och hyfsat mycket.
Men sedan vill Bon leka en massa.
Tack och lov att han får gå på dagis 3 dagar i veckan så han får leka av sig en massa.
Och det går så bra på dagis, han är snäll mot både fröknar och de andra barna och så sover han där med, de får sova inne och jag trodde de skulle bli lite krångel men inte, han gillar att sova min underbara unge!
Och Freddie han sover, sover, sover äter, sover, sover.....
Vi tog oss en chansning och for till Birstacity efter Bon kommit hem från dagis.
Jag satt och tokammade Freddie innan vi for, men de hade jag inte behövt göra för han sov sig igenom hela Birstautflyckten som varade i närmare 3 timmar.
Vi köpte Pizza och rutinmässigt åt både jag och Kent fort för att hinna med allt men....Bon satt och pulade i sin bit i över en halvtimme och vi kom på oss själva att tja, inte stressa. Vi hinner med oss endå.
Och Bon åt en halv barnpizza innan han rapade belåtet för att sedan fara i sin vagn som en liten trollprins.
Kent hittad några fina tröjor till sig och jag hittade strumpr till Bon.
Det var meningen och jag provade ammningsbh på change men den var för liten och som vanligt när jag frågar ifall de kommer in nån större storlek så svarar de - i morgon....
Så om jag har tur far vi en sväng till helgen och kollar igen.
Aja...
Det ska nog gå bra att vara själv med mina söner, men hua jag är nervös!
Bon har fått hålla Freddie några gånger när vi sitter i soffan och blir så till sig att han överöser Freddie med pussar, det är så underbart, plus att han verkar ganska mån om sin lillebror när vi ska äta vill Bon gäran att Freddie ska få nått med.
Det är tur att vi har snälla söner...

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Kul med en update från er =)

Härligt att vardagen flyter på, vill ju gärna se fler bilder på Freddie ;)

Kramar

2009-05-20 @ 11:05:04
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Det kommer att gå jättebra Lotta!

2009-05-20 @ 12:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0