SLEEPING THE DAY AWAY......

.............................
.........................................
Men hua, vilken natt.
LilltrollisBon hostade konstant i över 2 timmar, plus lite stundoms
Hade just då på natten väldigt jobbit med magen och bebbe, var faktist påväg att ropa till Kent och be han ringa. Men det kom av sig tillslut.
For och fixade hostmedicin till trollis och gav han till med lunchen halvelva.
Sedan toktrött la jag mig med han och bara somnade, jag vaknade två.
Trollungen vaknade tre!
Fatta om jag vart både förvånad men samtidigt lite väll fundersam, vad innehöll hostmedicinen?
Kolla flaska och Quilla som vi blev rekomenderade att köpa innehåller blanannat 96% etanol(!?)
Inte så konstigt att han sov hela eftermiddan.....
Aja, han fick ju sova....
Inge hosta alls medans han sov ivarjefall...
Vi gick ut en sväng efter sovandet, kent tog med sig sin kamera och tog en massa kort, han håller på att lär sig den fortfarande.
Det var så skönt ute och jag som knappt kan kliva ur sängen utan att få tusen sammandragningar kunde av nån bra andledning strossa ett tag ute.
Jag är ju inte den som klagar i onödan och det gör ju som inte ont men bebben trycker på som bara den så fort jag tänkt ut nått...
Att ta trappen upp till duschen det är rena rama maran för mig, men jag tar mig upp dit och hell yee ned kommer jag med.
Men för att sedan få sitta eller ligga ett tag.
Tur att mina kärlekar tycker det är mysigt att kramas, jag får många kramar efter ett sånt "äventyr".
Aja, inte många dagar kvar nu.
Jag tycker det ska bli lite jobbit med förlossningen för det gick så fort med Bon.
Vi blev inskrivna 1740 och Bon är född 2048.
Plus de komplikationer som uppstod.
Förhoppningsvis tar det lite längre denna gång så min kropp hinner med och framförallt lillbebben hinner den med.
Jag skulle tycka att det vore helt ok med kejsarsnitt om så blir fallet.
Lite sorg i hjärtat har jag, det kan ju vara sista gången jag har ett litet liv och hjärta som växer i min mage.
Man vet ju som aldrig.....
Nått som jag verkligen ser frammot är att slippa må illa och spy på morgonen, imorse stod jag på toan i vanlig ordning och kräkdes...oki har inte haft foglossning men nästa gång tar jag hellre det.

...Yee, ni skulle se vilka miner Bon gör, vi håller på ramla av stolen när han börjar osså vet han att han är rolig så han slutar inte heller...

Jajustja..pappa skulle fixa en trehjuling till Bon...Tack!


Lite bilder....






Ser du den där "grejen " Bon har på magen?


Asså, det är hans navel, helt otroligt vilken "utåtnavel" han har.

Ähh, orka..
Ska kolla till min sjukling och sedan sova...

PÖSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men fy! Jag hoppas verkligen att ni snart är friska och på benen igen.

Härligt med middagssovning!!! :-)

Krya på er! Hälsa resten av familjen också.

2009-05-01 @ 21:44:01
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Monica, Eveline & Lucas

Vi tycker att bebisen ska komma NU! :-)

2009-05-03 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0