NÅN BILD...

Har varit en rätt ok dag, Kent älskar dig så!
Bon vaknade 420, jag bytte på han och försökte söva ner han men det gick inte...
Hela familjen låg och sov sedan 9-13......
Kent for och köpte en gräsklippare, den som var kvar här funkade inte....
Har varit ute med Bon resten av dan, och Freddie sov, sov, sov.
Tror han hade ont i magen nu på kvällen för han kunde som inte sluta äta.
Bon är så otrolig, min lillhjälte!
Men så omöjlig....
Han är så bra att jag snott ihop en egen låt till han, fast det gjorde jag när han låg i min mage.
Det är samma melodi som "lille katt", den som Emils lillasyster Ida sjunger ni vet...
Men så här låter det varje kväll när jag nattar mitt kärlekstroll...

"Lille Bon, Lille Bon
Lille söte Bon
Vet du att, vet du att
du är mammas skatt"

Nu sover de mina söner och jag ska försöka vila ögat jag med...







PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Kikar in och säger Hej.

Inte ofta jag lyckas klicka in mig på bloggar där jag känner igen någon.

Men dig känner jag allt igen, vi har barnen på samma avdelning, mamma till Nova ;)

Hoppas allt är bra med er :)

2009-06-02 @ 23:00:42
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0