FYRA

Dåså.
Nuså är vi 4 i denna familj.
Helt ofantligt underbart det känns!

TACK!!!
Tack alla som grattat oss!
TACK!

Vad har vi haft för oss?
Mjaaa...typ lite av varje....
Mest varit för oss själva och det har varit så skönt.
Idag kom vardagen tillbaka lite iochmed att Bon skulle på dagis.
Lite funderar jag på hur det ska gå att hämta och lämna Bon när Kent börjar jobba, måste ju ha syskonvagnen och det är lite trångt i "dagishallen". Litet problem som löser sig.
Bon sov för första gången på nya dagiset och han hade sovit 1 timme och 45 minuter!!!
Hur sover vi då?
På natten menar jag...
Bon han sover som han brukar dvs ca 1930-500 Inge konstigt där...skulle sitta fint om han kom på att vakna 6 ivarjefall.
Osså helt otippat, Freddie han har sovit dessa nätter från ca 23 till runt 7!
Och jag hoppas att han fortsätter men är ganska inställd på att han kommer vakna på natten nån gång.
Kent han sover han med.
Osså jag då, sover jag?
Nej, jag hostar och hostar och blir så less..
Alla sover och jag blir som snodd på godiset...
Aja...

Lite bilder kanske vore nått?


Bon fick värsta coola trehjulingen av moffan!


Bon och Mommo


Tar igen mig på förlossningen, vi fick vänta ett tag tills vi blev utskrivna....


Bon och pappa Kent


Bon och fammo


Freddie och moffan


Freddie och faffan


Freddie och fammo

Bon hade kul en morgon när han hittade en toarulle....


Det var toapapper överallt...tur att det finns dammsugare...

PÖSS!!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Thi,hi vad härlig han är Bon-killen!

Vad söt Freddie är, hör av dig när du orkar ha besök så kommer vi gärna en sväng!

Kram Annelie!

2009-05-12 @ 22:35:55
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Annakarin

Vilken gullig lite skitunge! Får komma och hälsa på i sommar.

kram!

2009-05-15 @ 21:22:01
Postat av: Annelie i Kramfors

Grattis till ert nya underverk!



Kramar från oss i Kramfors

2009-05-19 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0