SWEET SUNDAY!

Hell Yes!
Ok, Bon vaknade 20 minuter över fem....
Tittade lite på playhouse sedan frulle.
Kollade vad han tänkt sedan och då gick han in till sitt rum, upp i sängen, pratade "Bonspråk", ville att jag skulle läsa lite för han.
Det tog inte lång stund tills vi både sov igen...zzzzzz
Vaknade och trodde klockan skulle vara som mest nie.
Blev förvånad när den var strax efter elva.
Bon sov fortfarnade så jag hann fixa lite.
Satt på toan då han vaknade, han kom med boken jag läst för han tidigare och nu skulle han läsa för mig..=)
Tog det väldigt lungt, vi skulle bara iväg till fyndlagret och coop.
Ingen brådska alls.
For ett, kom hem halvfyra.
Trollis fick sova ett tag.
Jag fixade lite i sovrummet.
Och filade ihop en lista.
Detta ska jag hinna med innan jag somnar
* Montera ihop en hemsk garderop som vi så envist ville ha av säljaren. Den var väldigt svår att montera ned, jag hämtade hammaren tillslut och hammra sönder eländet. Och  nu står skiten i en hög i sovrummet som ett monument...En av delarna ser ut som en tron, den spar vi tyckte Kent.......aja...vet inte det ja......
Bon och pappa Kent stod och såg på....
Jag älskar att ha sönder grejer!
* Strycka på namnlappar på lite av Bons kläder. Så vansinnigt tråkigt göra!
* Duscha. Är det söndag så är det! Har inte hunnit med det ännu, men ska springa upp och göra det när jag skrivet färdigt.




Har mått så väldigt illa idag, det kommer äckliga sura uppstöttningar hela tiden..=(
Det enda som tycks hjälpa är coca cola....
Men nu så ska jag tvätta mig!
Har köpte en fin skrubbkräm från body shop!






PÖSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad skönt med en bodyscrub, måste oxå införskaffa en sån tror jag...

Låter som ni haft en härlig dag med lillprinsen!

Sköt om dig, Kram!

2009-03-01 @ 21:37:22
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0