IBLAND.....



....måste jag få ge en tanke på alla som verkligen fattas för just mig. Det som hade varit smått fantastiskt skulle vara ifall min älskade farfar fått uppleva sitt barnbarnsban Bon.
Han tar dock väldigt bra hand om Bons storesyskon.
Endel kan nog kanske tycka att man ska glädjas åt det man har osv...
Men det gör jag, det gör vi.
Man måste endå tänka på de man saknar.

Snart ska lillebror bli storebror.
Bon är helt underbar varelse.
Jag som inte mår så bra men försöker att vara så aktiv, leka, prata, gosa ja allt som alla föreldrar gör med sina barn men ibland går det liksom inte ihop sig och jag ber han om vi kan ta lite vila, en liten paus och han har inte sagt ifrån en enda gång.
Han kastar sig i sängen och sitter och väntar tills jag lagt mig osså kommer han med världens goaste kram och massor av pussar.
Att han förstår är för mig en hemlighet, men han gör det.
Sedan somnar vi och båda har fått den vila vi båda behövt.
Min kärlekstrollskatt!



PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0