HUMORLÖS???

Jomen, jag...
Jag kan själv tycka att jag är det.
Har som inge sinne alls för viss humor.
Tex hatar jag när det ska anspelas på vilken hudfärg man har eller vilken sexuell läggning man har.
Osså om man tycker en viss sexuell läggning är skoj varför inte skämta om alla isåfall?
Vet att det finns vissa sexuellaläggningar som man borde få ett skott i panna ifall man har.
Men nått att tänka på tycker jag.
Vad har jag för humor?
Måste få skriva ifall det blir många stavfel så ser jag fan knappt till skärmen plus att texten är helt jävla minimal. Jag går helt på känsla, säkert nån som finner det roliga i det...
Varför jag inte ser till skärmen?
Hög ålder?
Nja....
Jag har en bärbardator med ett vanligt tangentbord så jag sitter typ tre kilometer från skärmen...aja...
Humor va det.
Min humor...eller saknad av humor...
Ja, vet de tusan...
Jo, jag skrattade, eller försökte hålla mig för skratt när de skulle byta busschafför idag.
Den nya busschaffören tog en jävla tid på sig och när jag tittar för att se vad han håller på med...
Först har han dragit igång nån sleten jazzmusik på högsta volym sedan står han och byter om i bussen, han verkar inte alls stressa.
Jag tittar mig omkring i bussen och ser de flesta börjar bli tokirriterade medans jag håller på dö av skratt...=)
Nån som sett Roy anderssons film "du levande", det är min humor det!

Hittade det här klippet från filmen, att det är dubbat på ryska gör det ännu roligare...=)



Hmmm.....

Bon?
Han var rolig han med i kväll.
När vi fixat välling så brukar han gå till sitt rum och sätta sig i sin säng för att dricka vällingen där.
Inte ikväll, då gick han och satte sig i våran säng istället...
Aja, om han visar så tydligt vart han ska sova, då får han göra det.
Sådeså!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår du nu under graviditeten?

=D

Vill höra mer om det + hur du känner osv.

Pöss på dig

2009-03-26 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0