HACKAD?

Ja, inte vet jag.
Men mitt gamla lösenord funkade INTE nu när jag skulle logga in...
Så om det står nått konstigt i min blogg, dvs så som jag inte brukar skriva så är det inte jag.
Har dock nytt lösenord nu.


Vad jag tänkt skriva, då?
Höll på få ett bryt.
Ja, ett mega bryt.
Stod och fixade till middan, diskmaskinen är igång och jag är barfota.
Känner att jag börjar bli blöt om fötterna.
Det läcker från diskmaskinen!!!
HATA!!!!!
Och inte kan man bara stänga av skiten utan vänta tills det blev klart.
Tackolov att vi använder "snabbprogrammet"
Kollade och hade mig om nått satt fast, men nada...
Har kört den tom en gång nu och det läcker inget..


Har pulat lite medans trollis lekte.
Det är så kul att fixa i hans rum och han är så tacksam till allt "nytt" som jag ställer in. Flyttade ut resesängen och hädde upp lite hyllor.
Det skulle vart tre hyllor men den nedersta rasade ned av någon märklig händelse....=)
Inte hade väll Bon nått att göra med det...=)

Bilder!


De syns knappt, men de är gröna hyllor med böcker.


Osså den här, Bon blev helt lyrisk och stod pekade och sa tittatittatittatitta i flera minuter. Nu är det bilder på Bon där, men jag ska byta ut några så jag, Kent och övriga släkt är med på nån bild.
Fotofickan finns att införskaffa på Lagerhouse och jag kan varmt rekomendera den.


Oh, yes, min fina utsikt från sängen, avis någon?

Dagen samtal med Kent.
Dags att byta sängkläder.
Jag hittar sänkläder och ger till Kent och säger till han.
-Dags att byta sänkläder.
-Ja, va bra säger Kent.
-Du får göra det själv, säger jag.
-Jag tror inte jag behöver nya sängkläder, säger Kent.
-Jag lovar att de behöver du säger jag.
Kan slå vad att de nya sänkläderna ligger snyggt i en hög resten av veckan.
Aja, jag har ivarjefall nya sängkläder.
Haha, så intressant att läsa, eller hur?
Men måste få skriva ytterliga en sak om sängkläder.
Det finns inget bättre än sängkläder och övrig tvätt för den delen som fått torka ute när tempraturen tillåter.
Det luktar så gott!!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter som allt funkar lika bra för dig som det gör för mig... suck...

Är du hemma på torsdag? Vill du ha lite främmande i så fall?

Kram!

2009-03-03 @ 19:26:32
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0