BLEV HEMSKICKAD..

...yepp..
Sitter här hemma i min ensamhet.
Fröken Therese tyckte Bon skulle få vara själv på dagis idag.
Så jag fick gå hem.
Ska snart tillbaka och hämta trollungen, han får vara själv 90 minuter. Eller inte själv utan med fröknarna och barna.
Vad gör jag då?
Inte städar ivarjefall.
Det behövs.
Men icke!
Det får väntas med.
Nu vill jag bara sitta, smutta på kaffet och läsa lite tok som finns här på internet.
Det blev en ganska jobbig natt.
Bon vaknade flera gånger, jag tror inte han kom i djupsömn nån gång. För varje gång jag klev upp så kom han efter en kvart.
Och fast han fick sova brevid mig så gick det inte att sova för han.
En klycha...han brukar skita på morgonen men det gjorde han inte. Så det är nog det.

MIN kaffekopp, jag sköljer bara ur den på dagarna. Har haft den sedan jag var liten. Drack dock inte kaffe då...


Kent vill att vi ska spara detta....


Bon fick ett kök av moffan och mommo.
Känns som det kommer bli lite tomt där när vi tar bort spjälsängen och resesängen.
Har lite grejer att skruva upp på väggarna åt han.

Aiit!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket!

Det går nog bra ska du se! Jag var jätteorolig att sonen skulle bli avundsjuk när flickorna kom, men han avgudar dom redan. Sen att man stundtals har tre griniga ungar på halsen, det får man ta hehe.

2009-03-02 @ 11:15:36
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad fint det blir hos er!

Måste bara skriva att jag hade också en likadan kopp!! nostalgitripp :D

Kram o hoppas allt e bra!

2009-03-02 @ 14:36:44
Postat av: Annelie

Åh, en sån mugg hade jag med, va synd att den inte finns kvar...

Va skönt att det går bra på dagis för Bon, det underlättar en hel del för en själv!

Ha det gott, KRAM!!!

P.s Snyggt kök D.s

2009-03-02 @ 15:59:54
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0