VART LITE MÖRKRÄDD....

Hade tittat på en dockumtär på femman om objektsexuella, mest för att en av kvinnorna som bor i Liden hade myntat begreppet.
De hade bla sex med staket.
I morse när jag skulle ut med ungarna, Bon är just nu på dagis.
Fick en kallrysning, gissa vad som står utanför våran dörr?
Ett staket....
Aja, kanske inte sånn "arkiv-x faktor" eftersom vi ska bygga, eller min pappa ska bygga staket.

Ibland slår önskningar in.
Gissa vem som sov 21-5?
Jo, Freddie!
Kent funderar vad jag gjort med han.
Och ifall vi inte alla skulle ha sovit i samma rum skulle Bon ha sovit längre än 520. Freddie ska smaska, mumsa och ha sig när han äter.
Osså Bon har vaknat i snart 1 vecka nu och varit lessen för han har kissat igenom.
Han har libero 6:an för att han kissa så mycket, den är stor. Vi har faktist testat libero 7:an, den är enorm på han!
Bon får välling innan han ska sova, tycker han är liten men kanske man skulle ge han mindre välling och gröt istället, för att sedan ta bort vällingen helt.
Kan ju inte va kul för han att vakna och vara blöt och kall...

Men seriöst?
Är det midsommar på Fredag?
Tydligen........

En grej som jag inte fattar själv att jag hinner med varje dag det är middan, men varje dag runt 1730 står hemlagad mat på bordet.
Och när jag fixat ihop soppa har jag även bakat bröd.
Men det är enormt skönt när vi då och då köper tex Pizza eller annan hämtmat.
På våran pizzeria så är barnpizzan lika stor som vuxenpizzan, så vi har mat i två dagar!

Ska iväg och väga guldet mitt.
Han ser ut att vuxit.
Fattar inte hur jag kan ha fått så otroligt vackra barn.
Och så mycket som jag älskar dem, jag skulle kunna dö för dem men jag lever hellre för dem.
Tänk att ens barn kan ge livsglädjen tillbaka.



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Sara(vbs)

Åhh såg oxå den dokumentären igår!

Jag skrattade, fick rysningar, blev äcklad och rynkade på pannan en heeel del under den timmen det visades. Sjukt.. Haha

2009-06-16 @ 19:10:16
Postat av: Mia

Leo äter fortfarande välling på kvällen han. Mest för att det är en rutin och för att han ska stå sig över natten.

Men han kissar oftast på pottan innan han ska sova. Och jag tror det gör susen. För det är väldigt sällan det kissas igenom måste jag säga. OCh vi har också Libero, 6.

2009-06-16 @ 21:12:38
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Elin

nääää vi ska dit i midsommar, vågar ju inte nu när du berättat detta!! haha!

2009-06-17 @ 21:23:46
Postat av: Annelie

Hej vännen min!

Long time no see...

Här går det för runt med allt, Skäms för att jag inte hör av mig...

Men vi kan väl höras av ses nåt framöver?

Önskar er en skön midsommar!

Kram!

2009-06-17 @ 23:50:29
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja man kan ju tro det ;) Jag registrerar företag, ändrar företagsnamn och andra ändringar som företag vill göra =) Och sitter i telefon och svarar på frågor =)



Glad midsommar! Hoppas det blir bra väder!

2009-06-18 @ 17:33:35
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0