NAMN?

Pappa vill att Freddie också ska få lite fler namn.
Bon har ju som tre stycken.
Sitter och grubblar.
Vad mer än Freddie, tro?
Har inte skickat in till skatteverket ännu, har nån månad kvar att fundera.
Kan ju få avslöja här och nu att vi hade faktist ett tjejnamn med ifall det skulle vara en liten trollsessa som tittade ut.
Tyra-Lynne skulle namnet bli coh ja det är totaltsnott av Tyra Banks men det är så fint namn att jag tror jag ska ta det själv.
Eller så får den som skulle varit Bons och Freddies storesyskon heta Tyra-Lynne, ja så får det bli!
Det är för lungt för att vara sant, Bon är på dagis och Freddie ligger och sover.
Han sover som mest, ja tom nästan hela natten.
Mellan 22-04 sover han för att äta typ 10 minuter sedan sover han till strax innan 8 då får han lite till mat för att sedan sova ett tag till....
Vet att detta kommer säkert ändras, men jag är så tacksam!
Idag ska Freddie vägas och mätas.
På en vecka hade han gått upp 400 gram!
Få se om han blive nå större, känns som det.
Imorgon måste jag in till stan, vilket jag fruktar.
Jag gillar inte stan utan åker mycket hellre till Birsta.
Måste fixa nytt legg och det kan man bara göra på stan vad jag vet.
Min fobi för folkmassor har inte bättrat sig alls, den var fruktansvärd när jag hade Freddie i magen.
Svårt det där, vad de kan bero på.
Aja, nu måste jag in till stan ivarjefall.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint namn! =)

Måste ta och komma och hälsa på nåt, dagarna bara springer iväg..! Nästa vecka har jag inte så mkt planerat. Du kan väl säga en dag som passar, bestämmer man inget blir det aldrig av ;)

2009-06-03 @ 16:11:18
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Sara

Krueger kan han ju få hete.. Hehe Freddie Krueger. =P

2009-06-04 @ 08:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0