FREDDIE!

Vackra, fina Freddie.
Har har lite annorlunda vnor än vad Bon hade.
Tror mest att bet bror på att han får helt bestämma när han ska äta.
Och det är inte allt för ofta.
Han har sovit 22-6 nu några nätter för att sedan sova till minst 10!
Han har börjat att le med, så ofantligt underbart att se!
Plus det låter som han skrattar när han gör det.
De här med skratt...
Ni som är förledrar.
Vet inte ifall det har och göra med att vi har söner men vilket "fniss" de kan vara på nätterna!
De är inte vaken eller nått, jag tror att de kissar när de fnissar till.
Freddie har gjort så sedan han flyttade från min mage till sin säng.
Samma med Bon.

Nått annat,  varför ska det vara så jobbit att blåsa upp en pol?
Den är inte stor.
Och det hjälper inte ett dugg att Bon står och hoppar i den medans jag blåser.
Vet inte vart jag ska ställa den, Kent hade hittat kattbajs i gräsmattan.
Fattar inte, hundägare plockar efter sin hund.
Ska inte det gälla kattägare med?
Fattar inte varför man ska ha husdjur och sedan släppa ut dem utan ha noll koll på vad de gör.
Ingen respekt alls.
Man ska inte ha husdjur om man inte kan se efter dem.

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0