FÖRVÅNAD...

Över mycket...

Jag är förvånad över....

* Freddie - Han sov från 21 till 8 i morse, har blivet aanklagad flera gånger (På skoj då..) att jag ger han sömnmedel. Men Icke. Han sover.
Han vilar upp sig brukar jag hugga med.

* Bon - Snälla, goa storebror som delar ut pussar till Freddie när han får tillfälle. Så underbar! Men han vaknade 414 imorse men jag fick han att somna om! Det har typ aldrig hänt, men 530 sov han igen och vaknade 7!
Sedan var han igång som en skogstok, hade inte ens ro att äta frulle vid bordet.

* Mig själv -  Hur lite sömn kräver jag? Går inte på nån sparlåga utan när vi hämtat Bon från dagis så leker jag med han medans Freddie sover.

TIll nått annat, orkade inte rada upp nått mer.
Det var tråkigt....
Får värsta paniken om nån av sönerna hostar till, Bon har hostat så han vaknat nu några nätter. Inte kul eftersom om han hostar för mycket så antingen kräks han eller så börjar han hyperventilera och gråter.
Har bricanyl kvar till sånna nätter.
Får verkligen panik, sover med mobilen i pyjamasbyxfikan..

Men, ska vila nu en timme innan underbara Bon ska hämtas!



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

hallo! skönt att grabbarna sover! :-) hoppas det håller i sig att Bon somnar om



Vi var till vc med Nova i måndags eftersom hon har en sån envis hosta och hon fick ta ett näsprov som visade en bakterie som ger en besvärlig hosta, som hon fick antibiotika mot! kolla upp Bon med! Bakterien finns hos många barn och är en sk dagisbakterie, men inte alltid den visar sig i symtom. Nova är iaf smittfri nu efter några dagar antibiotikakur så du kan vara lugn när vi ses i morgon! :-)



kram!

2009-06-25 @ 11:53:55
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Unga mamman

cool blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-06-26 @ 20:45:18
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0