ÄLSKADE....

Måste få skriva att ja, jag har sagt till Kent på alla sätt som finns, allvarligt, skriket, gråtit....
Jag tror inte han gör det för vara elak, vilket kan låta märkligt.
Jag tror att han inte tror att han skulle klara av Bon kl 5 på morgonen.
Jag vet att Kent klarar av Bon.
Det har varit samma visa ang att Kent ska lägga Bon för av någon outgrundlig anledning ska Freddie ha mat precis när Bon ska gå och sova. Sedan blir jag sittade med Freddie i minst 2 timmar.
Bon är inte krånglig att natta, det tar inte lång tid men eftersom inte Kent gjort det så många gånger blir Bon ledsen för han brukar ju nattas av mig.
Men det tar inte många minuter så sover lilltrollis och Kent kommer ut med ett leende på läpparna.
Snart kommer Bon säga till sin pappa att han vill vara med han mera, det är jag övertygad om för sånt idoldyrkande som Bon har till sin pappa det har jag inte sett.
Kanske inte så konstigt att han känner sig så osäker när det gäller barna, på veckorna när han jobbar hinner han bara va med Bon 1 timme per dag!
Jag skulle dö ifall jag inte fick goa med Bon mer än så.
Älskar er alla tre så mycket.

Annan grej som är jobbig, min hosta har kommit tillbaka. Det känns som jag ska hosta upp nått snart.
Fatta om jag blev lite skraj när jag tittade på tvn om ett program om mögel i hus. Ungarna lät som Bon och mig..
Men som de beskrev hur det skulle se ut i huset så har vi det inte.
Tex att nytvättade kläder tar lätt lukten av mögel plus att taken skulle se ut på ett vist sätt.
Det känns piss att behöva ligga och hosta på natten och när ungarna sover midda mitt på dan.
 Freddie sover helt otroligt 22-4!
För att äta en liten stund och sedan sover han till minst 10.
Men tänk ifall Freddie kunde sova till 5, så trollisarna vakna samtidigt....men sånn tur han man ju inte..
Aja, de sover samtidigt efter lunchen ivarjefall.
Runt 17 infaller stora cirkusen här. Bon är trött och hungrig och får igång freddie som försöker sova....

Bon surrar på som attan men ingen vet vad han surrar om.
Men det kan komma hela meningar ibland.
Han har sagt-ställ den där. Öppna dörren.
Men han har liksom glömt hur man sätter ihop legobitar...
Han har väll så mycket annat att klura på.


MIN!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Nä,tror inte heller vissa karlar gör så för att vara elaka. De ser helt enkelt inte. (likadant med städningen)Konstigt nog.

Jag som i hela min "ungdom" trott att könens skillnad är socialt,men tji fick jag. Vet inte vad som pågår i deras huvuden ;)

Får vi komma och hälsa på er när vi kommer hem?

Blev ju inget sist då vi båda blev dunderförkylda (IGEN),så det hade varit jätteroligt att träffa er. Ska vara hemma i 16 hela dagar,så nått borde jag ju hinna med! ;)

Kram på er alla

2009-06-16 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0