ULTRA....

.......Silencer......
Menar såhär!
Jag ville länge ha en dammsugare uppe med.
såg att på elgiganten var de billiga och fint röda för nån månad sedan, for dit.
Jättegravid.
Den var typiskt mig slut.
Köpte en annan som låter som hin håle fiser....
Tänkte en såndära Ultra skulle vara perfekt att kunna dammsuga medans kidsen sover. Ok, när Freddie sover, jag kan stå med högsta flås på dammsugaren om Bon sover, han rör inte en fena.
Aja..
Är inte nöjd med "raketmotorn".
Den är jättebra, men låter för mycket.
Så såg jag att mediamarkt hade "Ultra" på rea, kastade in kidsen i bilen och for iväg.
Den var slut!
Oki...
Nu har jag en affär kvar att kolla där de säljen dem lite billigare.
Men jag tror att det är karma som försöker säga till mig att INTE städa medans kidsen sover, utan då ska jag vila med.
Imorgon går Bon sista dan på dagis sedan ska han få en välförtjänt lång semester på hela 5 veckor.
Han har sovit ensam tills idag, då fick han sova med de andra barnen. fröknarna trodde att han skulle vakna av nått annat barn men inte han.
Osså Bons Pedagog skulle sluta!
Hon är jättebra, lugn och snäll.
Trist...
Var till Bvc med Freddie, han växer! Fattar inget, han som bara sover och det har vi bevis på. Han lillhuve börjar bli lite platt.
Fast han har en kudde.
Han ska få en lite högre kudde.
Freddie är så harmonisk, han ler så fort man tittar på han.
Är så kär i mina kids och min kärlek med!



PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0