SJUK....

.....................men det har inte stoppat mig från att göra saker.
Vad har jag för fel?
Har haft hög feber på kvällarna, minst 39 och mest 40 grader sedan torsdan. På dagarna har jag "bara" haft strax under 38 grader.
Ont i halsen som det skulle sitta en vass kniv i den plus ont i öronen.
Har varit på vårdcentralen och lämnat prover och helt otippat visste de inte vad jag hade för nått.Men onda bakterier har  jag...
Äter medicin så nu ska jag väll bli frisk.
Aja...
Men tro inte att jag suttit inne och ugglat för det.
Vi har varit till svartvik och strossat och till norra berget.
Idag har Bon varit hos mormor och morfar hela dan, pappa Kent körde dit han 8 och så kom de med Bon strax efter 17. Han hade haft det så bra.
Nä!




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny Höglund

Krya på dig! Hoppas du känner dig bättre snart! Kram

2009-07-21 @ 00:02:23
Postat av: Marie

Aj då, krya på dig gumman!

Skäms över att vi fortfarande inte hälsat på er...men en vacker dag dyker vi upp. Eller rättare sagr rätt snart eftersom vi har en present till Freddie som han bör få rätt omgående...

2009-07-21 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0