INTE KUL...

När Bon var hos mormor och morfar var vi och införskaffade några filmer till han. Hittade bla MORA TRÄSK och jag och älsklingen toknickade åt varann och vi kunde se framför oss en skogstok dansa och klappa händerna till låtarna.
När han kom hem satt vi på den filmen och han stod och tittade några minuter, tittar på oss och kryper upp till mormor.
Jag frågar Bon om han tyckte de var kul?
Han skakar på huve och säger näääääääää!
Puss på dig underbara!
För övrigt har dan varit sådär, Bon vaknade 415 och skulle inte somna om.
Det är inte kul.
Jag fattar inte varför han inte kan sova längre men jag kommer säkert få svaret när Bon börjar prata.
Osså när Bon börjar bli trött runt 8-9 så vaknar ju Freddie.
Har börjat lägga Freddie 20 nu, det blir en hel del gnäll men han somnar. Han somnade runt 21-22 förut och sov till 9-10 men det är ju bättre om de vaknade någolunda samtidigt.
Hade jag fått bestämt själv när de skulle vakna skulle ju 7 passa bra, men det lär ju dröja för Bons del.
Han har sovit till 6 förra veckan och vad de berodde på, det vet bara han.
Aja....
Tvärsomna med Freddie när jag amma han medans Kent lekte med Bon.

For sedan till Birsta och kollade in lite ramar.
Fann inga som passade.
Får fortsätta leta....
Imorgon......
de blir då....




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

Bon somnar inte om om han får krypa ner i eran säng? Vincent kommer mest varje natt till oss och fortsätter sova där. Inte alltid så skönt, vi har ju bara en 160 säng, men mysigt ändå. :)

2009-07-22 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0