SÅ TRÖTT...ZZZZ

Vet inte vad det är, men jag vill bara sova hela tiden.
I morse vaknade jag 1020!!!
Jag var upp 6 och gav trollis välling och han somnade hos mig.
Vaknade av att pappa Kent hade Bon och de grejade.
Vet inte när Bon vaknade, men kan ha varit runt 9....
Nu sover han igen och jag är väldigt sugen på att kvarta i soffan ett tag.
Satt och kollade på sagan om konungens återkomst iår så det blev lite sent..zzz


Min dator funkar inte som den ska så Kent får bota om hela tiden, dvs dra ut sladden och sätta in den igen. Allstå sladden till routen..
Men har ingen vidare skrivglädje så det gör inget heller.


Imorgon ska jag och Bon till mitt jobb och fika plus att jag ska berätta att jag blir hemma ett tag till. När jag berättade att jag hade Bon i magen så började hon att prata om nått helt annat.
Men hon är lite märklig.
Inget grattis eller nått.
Samma sak hände när vi fått Bon och vi hade precis kommit hem från bb. Jag hade meddelat henne att nu hade vi fått en son.
Vi hade varit hemma nån timme så ringer hon och babblar på som vanligt jag får avbryta och fråga om hon inte undrar hur det gått.
Vet inte varför hon är på det viset, hon är snäll men konstig.
Märkligt tycker jag att en mamma till ett handikapat barn inte kan visa medkänsla.



Hemma här?
Ser ut som ett hem, men med lådor överallt.
Vi har fika så om nån vill titta förbi så går det bra, men vänta inte för länge jag är tokig i kakor..=)

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej tjejen!

Tack för utmärkelsen!

Vi kommer gärna o hälsar på nån dag, är ni hemma på måndag? Du måste maila över adressen, har glömt bort vad vägen heter...

Kramisar!!!

2009-01-03 @ 21:03:17
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej tjejen!

Tack för utmärkelsen!

Vi kommer gärna och hälsar på nån dag, är ni hemma på måndag?

Du får maila över adressen, jag har glömt vilken väg ni bor på...

Kram!!!

2009-01-03 @ 21:04:54
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kommer upp till Sundsvall sisa helgen i januari (början på feb) stannar bara över helgen,men jag kommer gärna förbi på en fika då ;) Kram!

2009-01-03 @ 21:18:51
Postat av: Lotta

Ja det är så skönt att det har blivit bättre! =)

Oj, Bon sover ju verkligen bra nu! Va skööönt!!

Kommer gärna förbi nånting när vi kommit hem.

Ska ju börja jobba 19:e så jag får passa på innan dess..! Kram

2009-01-03 @ 21:31:09
Postat av: Annelie

oki, vi kan väl höras om nån dag som passar då!

Kram!

2009-01-03 @ 21:44:20
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Mia

Hejhej!

Vi hade tänkt höra av oss för att kolla vad ni hade för er idag.

Men så ringde en kompis till Joel, som inte har vart hit på några år, och frågade om dom fick komma idag.

Men jag hör nog snart av mig. För Bon har ju inte fått sin present än ju! :-o

2009-01-04 @ 09:20:33
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Elin

hej! vi kommer gärna förbi och ser hur ni har det! var länge sen vi sågs nu! hoppas allt är bra med er och magen!



föressten, när skulle babysången dra igång igen? vi har inte hört nåt ännu från Ulrika.. tyckte du sa att dom skulle skicka brev? vi har ju fortfarande tid att gå.. om nu det är rätt dagar hon är ledig..eftersom det bara blir 15 tim/v för nova på dagis i början i alla fall..



kram!

2009-01-04 @ 18:43:52
URL: http://novasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0