NYA SKOR.

Jag fann nya skor, äntligen!
Drog med mig en sovande Bon till Birsta(där ica maxi ligger) för att kolla skor. De hade massor, plus att det var jättebilligt, fann två par för 149 kr!
Trollis tittade upp yrvaket när jag skulle betala och tjejen i kassan blev förvånad över att han inte grät när han vaknade...
Njeee sa jag, han brukar inte gråta så mycket.
Hade tänkt gått in till djuraffären men magen kurrade så vi gick och tog lite korv istället..=)


Bon är verkligen lättsam, undra hur nästa kommer bli?
Fast både jag och Kent är lugna så jag är inte speciellt orolig.
Och Bon är såklart Ljustas finaste och bästa!
Han är så söt när man frågar tex vart är mamma? Så tittar han på en med sina glittriga ögon också mumlar han namanm och klappar glatt händerna!
Och vilken taktkänsla han har, han fick ju en trumma för nästan ett halvår sedan och den fixar han lätt nu plus att han dansar till minsta lilla takt som han hör.
Fast mest dansar han om jag sjunger "dirty deeds"...


Tror att bebben i magen kommer ha bra taktkänsla med för när jag sjunger nattsångerna till Bon så vaknar den till och jazzar runt som bara den...

Fattar fortfarande inte att vi ska bli föreldrar till två små troll.
Kom ihåg!
Att få barn är inte en rättighet utan en gåva.



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tusen tack Lotta!!

Ja, visst är det en gåva att få barn, den största gåva man kan få :)

Hur är allt med dig då?

Kram

2009-01-19 @ 21:23:33
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihihi... Så den lille i magen dansar med?!

Den kanske vaknar av skräck. ;-) Skulle nog min gjort om jag hade nån i magen. Vaknat av skräck alltså, inte dansat med. :-P



hahahaha... blev lite full i skratt nu när jag läste vad du skrivit inom parentes (där ica maxi ligger) Kändes som en liten pik till mig.



KRAM!!!!

2009-01-19 @ 22:46:30
Postat av: Anonym

Du har helt rätt. Folk tror nog bara det är IKEA och Birsta City som finns.

Men det är ju så mycket mer! Och På Ica kan man ju fynda en hel del. :-D



Leo är fortfarande helt utslagen. Han har däremot druckit rätt mycket välling till frukost. 220cl, nästan en hel flaska.

Det är allt han fått i sig hittills idag. Så jag hoppas han vill ha nåt mer.

Men inte ens godsaker vill han ha.

2009-01-20 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0