FRUSNA LÄPPAR..

...har helt frusit sönder mina läppar.
Det svider som fasen!
Har liksom inte nån skrivlust men ska väll skriva nån rad för att visa på att vi lever...
Känns som om vi inte har nått viktigt att berätta om.
Bon har fått dagisplats, men inte på det dagiset som vi sökt.
Sökte plats till han för det var ju tänkt att jag skulle börja jobba 1 april men så blir det ju inte.
Hur ska vi göra med dagisplatsen tro?
Jag tycker Bon är liten, men det kanske är bättre att han mjukstartar innan hans syskon kommer.
Hade nära till tårar när jag såg kuvertet, visste direkt att det handlade om dagisplats.
Skulle helst vilja va hemma tills han blev typ tre år eller nått.
Jobbit som fan det här.
Jag har börjat fått ont så det skulle underlätta att få lite avlastning.
Det kommer bara bli 15 timmar i veckan.
Aja.....
Det blir nog bra, har en massa timmar varje vecka att krama på mitt lilltroll.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Isabelle börja på förskolan på sin 1år dag! sen första dagen har hon Älskar att vara där, hon är minst av alla barn, men de stora barnen är så snälla och försiktiga mot henne. så det funkar hur bra som helst!

2009-01-16 @ 20:46:06
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Det blir nog bra med dagis!

Leo älskar att vara på dagis, och jag tror att Bon kommer att trivas att busa med alla andra knattar som går där.

2009-01-16 @ 21:27:43
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller med ovanstående talare...Vincent tycker oxå det är skoj att få busa med barn och inte bara med mamma. Det blir ju liksom på ett annat sätt för dem. Du kommer att tycka det är skönt med lite ensamtid, jag lovar!

2009-01-17 @ 22:00:25
Postat av: Elin

hej! har du bara mailat till Ulrika och sagt att ni vill vara med då det börjar? vi kan nog inte gå 12.30 som det var förrut.. Novas sovtid är ju då.. och hon skulle nog inte orka hålla sig vaken.. om vi ens kan gå alls, vet ju inte vilka dagar om timmar hon går på dagis, men anmäla sig kan man ju!ha det gott!

2009-01-17 @ 23:55:09
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: jezzia

De är bra med oss, förutom att de är dax för tänder. Åh hon bli ju så otroligt dålig i magen :S

Hur äre själv? åh magen?

2009-01-18 @ 07:07:35
URL: http://xjezzx.blogg.se/
Postat av: Elin

hej! ja det är jobbigt, men man lär sig ju leva med det, tur är väl det. :-)

ja då mailar jag henne med.. så får vi se om vi kan vara med! men det var ju så kul! :-)

ha det gott! kram!

2009-01-18 @ 21:15:48
URL: http://novasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0