SNODDE EN LISTA!!

Hittade hos http://woodland.blogg.se/


Eftersom mitt namn börjar på L, så ska alla andra svar göra det också.
Enkla regler!

1. Vad heter du? Egentligen Charlotte men hör bara om du kallar mig Lotta
2. Ett ord på fyra bokstäver: Leva
3. Flicknamn: Love
4. Pojknamn: Laban
5. Yrke: Lapplisa
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Läderbh
8. Mat: Lax
9. Sak i badrummet: Lyxkräm
10. Plats/stad: London
11. En orsak att vara sen: Larmet funka inte...
12. Något man skriker: Lalalalalalalalalalala!
13. Film: Lejon Kungen
14. Något man dricker: Latte
15. Band: L7
16. Djur: Lama
17. Gatunamn: lördagsvägen
18. Bil: Liten bil...=)
19. Sång: Let there be rock
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Lagsport

Det är bara att kopiera och svara själv.
Men om du också börjar på Lfår du inte svara samma som jag.


Kommentarer
Postat av: Mia

Love har jag bara hört på kille faktiskt. :-)

Det är roligt att se andras svar.



2009-02-24 @ 21:14:55
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0