RING INNAN, TACK!

Ja, det vill vi.
Om man har lust att komma och besöka oss så uppskattar vi verkligen att man vet om det innan.
Kent har en polare som om han inte kommer på fredagskväll kommer han på lördagskväll och kommer han inte på lördan som kommer han på söndagskväll.
Och alltid strax innan Bon ska lägga sig så den proceduren tar alltid minst en halvtimme mer för han hör ju att de pratar och har sig ute i köket.
Det är inge kul.
Ingen av oss tycker det.
Inte för att vi inte gillar att få besök men vi vill gärna veta det innan.
Hela dan har jag måt pyton, har gått in i en andra fas när det gäller förkylningen verkar det som...=(
Hade besök av mina föreldrar och syster med man på dan så vi kände verkligen att vi behövde en stund för oss själva. Det blir ju inte så mycket tid när Kent jobbar så vi får ju verkligen passa på.
Men vad ska vi göra?
Aja...ring gärna innan...






Osså vi då..
Trodde vi hade hittat på namn och allt...
Tjejnamnet är bytt...
Men det spelar ju ingen roll, vi måste ju se om det passar bebben de namn som vi kommit fram till.
Har inte kollat vilket kön bebben har, det blir så trist då.
När Bon kom till oss frågade jag aldrig vad han hade för kön, det  spelade ingen roll när jag höll han.
Det enda vi önskar är att få hålla bebben och pussa på den. Och väldigt gärna att vi får ännu ett frisk barn.
Mycket begärt ja vet...




Vårat kärlekstroll!!


Såhär älskar Bon att sova, i sin overall med huve i madrassen...


Är bustrollis.


Lägger pussel med min syster.

Nä nu ska jag sova!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men finns det inte plats på Römsta? Det är verkligen det bästa dagiset som finns ju! Men efter sommaren borde det väl finnas plats om ni ställer er i kö? Då brukar ju en del barn flytta upp på syskonavdelningen.

Jag har skottat rumpan av mig idag...jädrans va snö det har kommit...Man skulle ha haft en snöslunga såna här dagar...

2009-02-08 @ 22:15:36
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi har bytt namn tio gånger tror jag =)

Men ni vet inte könet heller va?

Håller med dig om att ringa innan, det hör väl till sunt förnuft?

Kram

2009-02-09 @ 10:22:12
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0