LAPPSJUKAN...

.....har åkt dit ordentligt...
Fatta va jag är ofantligt less på viter, snö, kyla och allt skit.
Idag,då?
For till Alnön för att kolla in klädbytaredagen, det var de sämsta jag gjort på länge. De var trångt och massa folk så magen knöt sig och jag tror att det kom nån liten förvärk där inne, magen var stenhård när vi snabbt som attans spang därifrån.
Jag måste till en toa nästa skrek jag till Kent men fick snällt vänta tills vi komm till Loppiset som var på City Gross. Mycket folk där med, men inte så trångt.
Hittade inget, jo korv med bröd...=)
Sedan vidare till Erickshjälpen där fann Kent en fin amiga som han köpte sedan åt vi pizza, kom på när vi satt och mumsade att vi endast hade en 1000 lapp med oss.
Tur som det var hade de växel, men jag såg att den växeln tog slut iochmed jag betalat.
Yee, sedan Mediamarkt och köpte en tvättmaskin men vi får vänta nån dag på den för vi ville ha den hemkörd och insatt.
Jajustaja...
Imorse fick trollungen Bon husera fritt ett tag, han vaknade halvsex fick sin slurk välling och sov till halvåtta. Jag slumrade vidare men vaknar runt åtta av ett fnitter och knasster.
Sträcker ut ena handen i sänger och känner nått märkligt, drar tillbaka handen fort för jag tror att Bon spytt ned hela sängen.
Vänder mig lite väl fort och känner att det jävla sendraget kommer igång.
Ser Bon i ögonvrån.
Han sitter och mumsar salta kex.
Hela sängen är full i kex.
Mitt hår är fullt i kex.
Bon bara fnittrar och mumsar kex.
Inget att oro sig för, jag andas ut och är glad att det inte är spya i mitt hår.
Det är så att ha barn.
Bon får en kram och vi fixar frulle.
Av allt vi gjort har jag glömt att han fixat sängen när vi kommer hem.
Men kommer på det genast för lilltrollet ska sova lite, hinner knappt sätta på damsugaren innan telefonen ringer.
Det är min mamma som tjatar ut Kent som är trött. Hon vill komma en snabbis. Kent säger ifrån men mamma vill prata med mig med och jag har inte hört att Kent sagt ifrån.
Och naturligtvis så frågar hon mig med och jag säger ok, kom en sväng.
Lägger på och ser att Kent tittar på mig.
Fattar genast att hon frågat Kent med, fan va jag blir less..
Kan hon inte respektera att han säger ifrån.
Så typsikt min mor.
Man vet ju hur man inte ska vara som mamma.
................................................................................................
Imorgon?
Det är imorgon.
Be Kent fixa ihop bokyllan.


Gotrollis!



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha,gud vad söt han är lill trollungen! :)

Smaskandes på kex,så söt!!

Hoppas ni alla mår bra,kram!

2009-02-21 @ 23:20:49
Postat av: Mia

hahaha... vilken liten buse!

Klart det är gott med salta kex. hihi...

Han är ju bara för go!

2009-02-22 @ 09:34:36
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Veronika

Vilken underbar busbild!!! :) :)

2009-02-27 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0