GRATTIS!

Till mig!
Fast i efterskott, det var igår jag blev ett år äldre och visare.
Igår?
For till Ica Maxi och införskaffade lite inventarier.
Påväg hem och ståeende i busskuren kommer en tant ala "hejkomochhjälpmig" som naturligtvis skulle kolla in Bon och hon var bra snabb med att ta av sig ena hansken för att peta på han men snabb som jag är säger -Nej,  jag vill inte att du petar på han!
Och det gör hon inte heller men ser ganska förvånad ut.
Men vad jag menar är vad ger en främmande människa för rätt att peta på min son, jag går inte och petar på folk.
Sedan börjar människan tjata på och jag kan inte höra vad hon säger alls, säger till henne gång på gång att jag har en hörselnedsättning och det resulterar att hon pratar än högre men med samma "sladdriga" ton.
Jag hör blablabla....
Aja...
Fick en jättefin streo av Kent så nu kan vi lyssna på bra musik i köket!
Fick fler fina presenter av mamma och pappa och svärföreldrarna.
Efter maten mådde jag inge vidare men tänkte väll inte på det.
När jag skulle natta Bon mådde jag väldigt illa, men tänkte som det var ett tag sedan jag åt.
Men när Bon somnat och ag fick kuta till toan och kräma på mådde jag inte bra! Kom ut till Kent i vardagsrummet, han hade fixat så vi skulle se film. Känner jag att det bara vänder sig i magen på mig och jag få ta en till vända till toan, spyr upp varenda matbit jag ätit på hela dan..=(
Trodde ett tag att jag fått magsjuka men mådde bättre fort och kunde äta lite, vilket lilltrollet i magen uppskattade.
Ingen kul födelsedag...
Vi såg nyaste Hell Boy, cool film...
När det var dryga fem minuter kvar av filmen kommer en sömndruken Bon som vill goa lite för att sedan somna i min famn.

Me likke!
 

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men grattis från oss!

2009-02-11 @ 13:47:19
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis!

2009-02-11 @ 21:14:40
Postat av: Annelie i Kramfors

Nämen Grattis!!

Vad trist att du blev dålig men bra å andra sidan att det fort gick över.

Många grattiskramar från oss!!

2009-02-12 @ 06:27:26
Postat av: VBS (Sara)

Hurra hurra! Grattis!

2009-02-12 @ 08:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0