FICK SOVMORGON..=)


Sovande trollis.......

Yes, det fick jag!
Aja, nästan...........
Så här va!
Kan knappt somna nu på kvällarna, lilltrollet i magen gör lopar och tar sats från ryggraden (yepp, har känt där baki..) och att den sedan kastar sig nästan så jag trott att den ska komma igenom.
Och om den inte håller mig vaken på det viset så har den en väldigt envis hicka.....
Aja, smällar man får ta.
Bon sover hyfsat bra i sitt rum.
Bara det att han vaknar ett slag mitt i natten och blir naturligtvis lessen.
Inte lika ljust och inte lika varmt.
Och vart är mamma och pappa?
Har hittils bara gått till han och suttit med han tills han somant om, vilket inte tar många minuter. Inatt tvärsomande jag när jag kom in till han och vaknade två timmar senare..
Gick därifrån och la mig i min säng och bara väntade att lilltrollis skulle vakna igen, men det gjorde han inte.
Vaknade 6 av att han håller på spela på sin trumma och sjunger.
Ropar på han och han kommer genast, han kastar sig upp i sängen och jag får världens gos och blöt puss.
Och han "pratar" på som bara den.
Frågar om han vill titta lite på playhouse, hinner inte fråga klart innan han har knäppt på tv och sitter i soffan...=)
Jag tar mitt täcke och lägger mig i andra soffan och kan bara konstatera att jag inte kan förstå vad jag gjort som fått en sånn underbar son.
Pappa Kent kommer strax efter sju och jag får sova lite till.
Det är GULD värd!
Vaknar inte fören 1130!!!
Det är tyst och skönt.
Kollar in i Bons rum, där ligger trollet och sover. Så fin han är!
Tänk att vi fick dig Bon!

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0