ÄNTLIGEN!

Jag hittade "grejen" som jag använder till att ladda upp bilder.

Den har säkert nått fint namn, men "grejen" kommer den alltid heta..=)

Men dåså!
Lite bilder...--->


"grejen"


Bustrollet..=)


Inte hoppa i sängen, trollis!


Borstar tänder.


Så fin du är lillhjärtat!


Står och gör mamma, mest pappa nervös....


"piffat" lite i köket.....

Måste bara få säga, drick massa vatten. Vi har ju så ofantligt gott vatten här uppe!
Var en sväng till Göteborg för nån sommar sedan och det smakade inte gott...

Och yeee..
Både jag och Bon är förkylda...=(
Men måste få skriva.
Bon brukar vara klarvaken runt halvsex varje morgon.
Men inte i morse, kl var stax efter nio(!!!!!!) när han vaknade!


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja vi får hoppas det =)

Nää du, nu är det dåligt igen. Efter sjukdom. Men svärmor tar honom på nätterna nu, så när hon åker hem ska jag vänja bort maten IGEN.. För 50-11 gången!

2009-02-01 @ 21:50:50
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Sara

OJ va mycket hår han fått lillen! Skitsöt!

2009-02-02 @ 07:32:08
Postat av: Mia

Va roligt med bilder!

Själv är jag helt värdelös på att lägga upp bilder nu.



Va söt han är Bon!!!

Vi snorar också en massa. BLÄ!

Leo har blivit sjuk IGEN!

2009-02-02 @ 09:42:24
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0