AHA, SÅ BLIR DET FREDAG...IGEN....

Det känns som veckorna endast består av två dagar.
Måndag och fredag.
Vart tar resten av dagarna vägen?
Nån som vet?
Vad händer med de heliga helgdagarna?
Oki, vi njuter till max de ynka två dagarna.
Det är faktist nästan så vi drar oss för att hitta på nått, bara för att få tillbringa lite tid bara vi tre.
Och ganska snart kommer vi förhopningsvis vara fyra.
Jag är skiträdd måste jag få skriva.
När det inte gick helt ok när Bon kom.
Har pratat med bm om det och fått fina råd.
Hon tyckte att vi inte skulle fara hem ifall de på förlossningen tyckte så. Då skulle vi vänta där ute någonstarns.
Resten då?
Jag menar alla tankar kring att bli mamma till två små troll.
Vad har vi gett oss in på kärleken?
Fatta att jag är orolig.
Det är ju inte så att jag är supermamman.
Jag gör så gott jag kan.
Jag är skraj.
Skraj.


Jag ska aldrig sluta älska dig.

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumma...det där kommer du fixa galant...ALLA mammor känner sig otillräcklig sämst..osv men man är det bästa barnen har oavsett om man gör mycket eller minde...huvud saken att det får kärlek trygghet gemenskap...osv... att du gör ditt bästa och älskar Bon...det kommer ni långt med...Och när nästa kommer är det som att kärleken växer och man älskar båda barnen minst lika mycket (jag har 4 så rädslan att man inte räcker till finns ofta där)...kram på dig...

2009-02-27 @ 10:32:10
Postat av: ★ katta ★

så fin bild.. :)

2009-02-27 @ 10:40:41
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Du klarar av det där galant! det tror jag allt! kram till dig!

2009-02-27 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0